fall(پاییز)

خرید بک لینک

.The fall is very beautiful.The leaves are very colorful in the fall

.We have 3 months in fall. There names are:October, November and December

.We wants to go to school in fall and we are very sad

.It is a stormy season

.We have yaldaś night in the fall

.It is the end day of the fall.

.When we wants to go to the winter we are sad too

.Beacuse in winter we have exam in school

.Fall is the most beautiful season

پاییز بسیار زیباست.برگ ها رنگارنگ هستند.

ما ۳ ماه در پاییز داریم: مهر، آبان و آذر.

ما در پاییز باید به مدرسه برویم و خیلی ناراحتیم.

پاییز فصلی طوفانی می باشد.

در پاییز ما شب یلدا رو داریم.

اون آخرین شب پاییزه.

وقتی میخواهیم به زمستان برویم دوباره ناراحتیم چون در مدرسه امتحان داریم.

پاییز زیباترین فصل میباشد.

وسایل نقلیه(vehicles)...

ما را در سایت وسایل نقلیه(vehicles) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 13:59

صفحه بندی